رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل از پرداخت تسهیلات بانکی به 170 واحد تولیدی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عدیل سروی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اردبیل تصریح کرد: از ابتدای سال جاری واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات در ستاد تسهیل بررسی شد و در نهایت تسهیلات بانکی به ۱۷۰ واحد تولیدی پرداخت شد.

وی افزود: جمع کل پرداختی بانک‌ها به واحدهای تولیدی کشاورزی ۹۲ میلیارد تومان است و بیشترین میزان پرداختی در واحدهای دام و طیور به ثبت رسیده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به اینکه ۱۴۲ طرح در بخش دام و طیور تسهیلات دریافت کردند، اضافه کرد: رقم تسهیلات پرداختی ۴۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

سروی متذکر شد: بررسی کمیته نظارت و بازرسی نشان می‌دهد ۱۱۵ واحد بعد از دریافت تسهیلات فعال شده‌اند، 7 واحد در حال احداث و 8 واحد نیمه فعال است.

وی به ارائه تذکر به ۱۲ واحد دام و طیور جهت هزینه کرد تسهیلات در محل خود اشاره کرد و گفت: علاوه بر این ۱۸ طرح صنایع تکمیلی و تبدیلی و ۹ طرح تولیدات گیاهی نیز تسهیلات دریافت کردند.

سروی متذکر شد: در مجموع از ۱۷۰ واحد دریافت کننده تسهیلات، ۱۳۹ واحد فعال شده، 8 واحد در حال احداث است و ۱۳ واحد تذکر دریافت کرده‌اند.

وی افزود: پرداخت تسهیلات اثربخشی مطلوبی در فعالیت واحدهای تولیدی داشته و تداوم فعالیت ستاد تسهیل در سال آینده درخواست می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.