فرمانده انتظامی مازندران از کشف پنج میلیارد ریالی لوازم آرایشی قاچاق در شهرستان نور و دستگیری متهم به قاچاق کالا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سید محمود میرفیضی افزود: در راستای طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و به منظور مقابله هدفمند با پديده قاچاق و شناسايی و کنترل افراد فعال در زمينه قاچاق، در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق لوازم آرایشی در شهرسنان نور، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان نور با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم به قاچاق کالا به نام اکبر–ک را شناسایی کردند و این فرد را مورد تعقیب مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند، این فرد در داخل یک ساختمان نیمه کاره و به صورت پوشش در امر تهیه وتوزیع لوازم آرایشی قاچاق فعالیت دارد.

سردار میرفیضی، افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه با بازرسی از ساختمان نيمه کاره مقادیر زیادی لوازم آرایشی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال کشف کردند.

وی افزود: در این ارتباط متهم به قاچاق کالا دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.