اولین برنامه رادیویی راه مدرسه در استان قزوین رونمایی شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ این برنامه رادیویی برای استفاده سرویس های مدارس در مسیر رفت و برگشت دانش آموزان طراحی شده است .
 
رونمایی از برنامه رادیویی راه مدرسه 
 
راه مدرسه یک  لوح فشرده برای هر روز  در هفته  است که کلام بزرگان و کارشناسان ، پیام های بهداشت ، سلامت و امنیت، طنز ، معرفی مشاهیر قزوین  در آن گنجانده شده است.


مدیر کل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پروش در همایش رونمایی از برنامه رادیویی راه مدرسه و تجلیل از عوامل برتر سرویس دانش آموزی قزوین گفت : طراحی این برنامه رادیویی برای اولین بار در کشور میتواند تاثیر مهمی بر روحیه دانش اموزان داشته باشند .

عباسپور با اشاره به اهمیت کار رانندگان افزود : کار رانندگان کمتر از معلمان نیست و هیجانات و رعایت قوانین توسط آنها تاثیر مستقیم بر روی دانش اموزان دارد .

وی سلامت جسمی ، روحی و روانی دانش آموزان را از اهداف اصلی آموزش و پرورش بیان کرد و اضافه کرد : برای سلامت جسمی دانش آموزان ، سلامت راننده و مباحث فنی خودرو و رعایت قوانین در نظر گرفته شده است .

رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان هم در این همایش گفت : هزارو پانصد و هفت واحد آموزشی در سه مقطع در استان فعالیت دارند که چهارصد و هشتاد و دو مدرسه داری سرویس هستند.

یوسف جعفری زاده افزود : از سه هزار و ششصد و بیست و نه خودرو به عنوان سرویس مدارس استفاده می شود که تعداد آنها در ناحیه یک و دو، دو هزار و هجده خودرو است .

وی افزود : با توجه به اینکه در واحدهای آموزشی به دنبال کیفیت آموزش وتربیت بچه ها هستیم باید به دنبال ارتقاء سطح کیفی سرویس مدارس هم باشیم.

رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموش و پرورش افزود : برنامه رادیویی راه مدرسه به همت کارگروه ماده 18 سرویس دانش آموزی طراحی شده است .

رییس بازرسی راهنمایی و رانندگی هم در این همایش گفت : روزانه 5 دانش آموز قربانی بی احتیاطی بزرگترها می شوند و با آموزش در سنین کودکی میتوان رانندگان قانون مند تربیت کرد .

سرهنگ حسین تقی خانی افزود : میانگین تصادفات عابرین پیاده کمتر از 30 درصد است که این آمار در استان بیش از دو برابرمیانگین جهانی است .

 مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی هم در این همایش گفت : از اجرای 12 ساله سرویس مدارس  در استان تنها چهار سال آن قانون مند بوده است .

ایرانخواه از والدین خواست  از افراد غیر مجاز برای سرویس فرزندانشان استفاده نکنند .

از شانزده مدیر ناحیه یک ، چهارده مدیر ناحیه دو ، پنج پلیس راهور ، ده راننده و چهل و هشت  پیمانکار تجلیل و همچنین از این برنامه رادیویی رونمایی شد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار