سرمربی ترکمنستانی تیم روستوف پس از کسب تساوی خانگی مقابل منچستریونایتد در لیگ اوپا، گفت: تیمش به امید معجزه در بازی برگشت به اولدترافورد می‌رود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا روستوف در خانه مقابل منچستریونایتد به تساوی یک بر یک دست یافت.

ایوان دانیلیانتس، در نشست خبری پس از بازی برابر منچستر گفت: دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول موفق نبودیم. بازیکنانمان دور از دروازه حریف بودند. به اندازه کافی هجومی نبودیم. سپس تغییراتی انجام دادیم. در نیمه دوم، شما می‌توانستید همان "روستوف" همیشگی را ببینید. موفق شدیم گل بزنیم و بازی را یک بریک کنیم.

وی در پاسخ به این که بازی با بایرن مونیخ سخت‌تر بود یا برابر منچستریونایتد، گفت: هیچ یک از بازی‌ها آسان نبود. فقط در بازی با بایرن مونیخ تمام ۹۰ دقیقه را می‌خواستیم بجنگیم و پیروز شویم. اما امروز در نیمه اول کیفیت خود را نتوانستیم نشان دهیم.

دانیلتیلس افزود: از یک طرف، تساوی برابر منچستر را می‌توانیم نتیجه خوبی بدانیم، اما بازی برگشت را در زمین حریف در پیش رو داریم که نتیجه بازی تعیین کننده خواهد بود. در درون از نتیجه راضی نیستم.

دانیلیانتس درباره مهار ابراهیموویچ هم گفت: بازیکنان روستوف بازی‌های زیادی را از زلاتان دیده بودند و به نقاط قوت او آشنایی داشتند. زلاتان کار خیلی زیادی نتوانست بکند. از بازیکنانمان خواسته بودیم امروز متمرکز باشند.

دانیلیانتس درباره بازی برگشت نیز گفت: ما به امید معجزه به اولدترافورد می‌رویم که تاکنون نیز برای روستوف رخ داده است. فصل دشواری داریم، تقویم بازی‌ها فشرده است و در لیگ برتر روسیه بازی‌های سختی داریم.

او درباره تماشاگران هم گفت: از آن‌ها متشکرم ما نفس آن‌ها را پشت سر خود حس می‌کردیم. این فصل هر کاری که توانستیم بکنیم با حمایت آن‌ها بودده است.
سرمربی روستوف در پایان درباره حضور ویتالی موتکو، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال روسیه به همراه واسیلی گولوبف، فرماندار ناحیه روستوف در رختکن این تیم پس از پایان بازی اظهار داشت: آن‌ها از بازیکنان روستوف به خاطر بازی خوب و اثبات شایستگی فوتبال روسیه تشکر کردند.
گفتنی است سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی روستوف ۱۶ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار