شیراز؛

تامین امنیت مردم با 35 اکیپ در جهرم

فرماندار ویژه جهرم گفت: امنیت شهروندان جهرمی با 35 اکیپ انتظامی در ایام نوروز تامین می شود.

تامین امنیت مردم با 35 اکیپ در جهرم
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم گفت: تعداد گشت های پلیس و نیروهای انتظامی در ایام نوروز افزایش می یابد.
 
صحرائیان با اشاره به اینکه مجوز استفاده از سربازان پادگان شهید دستغیب نیز در همکاری با نیروی انتظامی صادر شده است، افزود:  با آمادگی کامل شورای تأمین شهرستان جهرم امنیت کامل در سطح شهرستان ایجاد می شود.

وی ادامه داد: از هفته گذشته با اضافه شدن هفت اکیپ محسوس و نامحسوس به گشت های نیروی انتظامی روند تامین امنیت شهروندان تداوم پیدا کرده و این مهم در ایام نوروز نیز با ۳۵ اکیپ ادامه می یابد.

وی بیان کرد: در مکان های پر ترافیک، بازار و پاساژها به دلیل ازدیاد حضور بانوان، علاوه بر حضور پررنگ نیروهای انتظامی، اکیپ های انتظامی بانوان نیز به صورت محسوس و نامحسوس مستقر هستند.

صحرائیان اظهار داشت: همچنین تمام نیروهای بسیج ناحیه سپاه جهرم نیز در آمادگی کامل هستند و امنیت کامل را در این ایام برای شهروندان شهرستان جهرم رقم می زنند.

وی با اشاره به اینکه در بهمن ماه نسبت به پارسال 35 درصد کاهش سرقت و 10 درصد افزایش کشف سرقت داشتیم، گفت در اسفند ماه نیز تاکنون، 36 درصد افزایش کشف سرقت و دستگیری سارقین در سطح شهرستان داشته ایم.

صحرائیان افزود: همچنین حدود ۱۰ قبضه اسلحه شکاری و جنگی کشف شده و ۱۸ نفر از سارقان دستگیر شده اند.

وی بیان کرد: همچنین دو باند سارقین غیر بومی که به سارقین در حرکت معروف هستند و در شهرهای مختلف مرتکب سرقت می شوند نیز در همین ایام در جهرم دستگیر شده و باندشان متلاشی شده است.

صحرائیان اظهار داشت: با افرادی که بخواهند به هر نحو مخل امنیت و آسایش و آرامش مردم بشوند، با جدیت کامل برخورد می شود.

وی تصریح کرد: تقاضای ما از آحاد مردم، اصناف و بازاریان این است که با رعایت کامل امنیت و نصب دوربین های مدار بسته در واحدهای مسکونی و تجاری از وقوع جرم پیشگیری کنند.

صحرائیان گفت: نهادهای خدماتی به ویژه بانک ها و پمپ بنزین ها باید آمادگی کامل داشته باشند که با تمام توان پاسخگوی نیاز های مردم باشند و در این ایام نظارت بر قیمت ها نیز در دستور کار اتاق اصناف قرار بگیرد.

فرماندار ویژه جهرم تصریح کرد: در مکان های تفریحی  مورد استقبال مردم مانند بندهای تغذیه مصنوعی، دریاچه سد سلمان فارسی، غار سنگ اشکن و یا دیگر مناطق مراقبت های پیشگیرانه به جهت عدم وقوع حادثه های ناگوار انجام و نظارت های امنیتی ایجاد شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.