معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس گفت: 2 هزار مدرسه آماده اسکان میهمانان نوروزی فارس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلام‌علی حق‌شناس معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس گفت: با هدف اسکان مناسب فرهنگیان در ایام تعطیلات پایان امسال و نوروز ۹۶ تاکنون بیش از یک هزار و ۹۶۰ مدرسه با ۱۸ هزار و ۲۰۰ کلاس درس، برای اسکان مسافران در قالب یک برنامه‌ریزی مناسب، پیش‌بینی شده است.

حق شناس همچنین از پیش‌بینی برای آماده‌سازی ۳۶ سالن ورزشی، ۳ خوابگاه دانشجویی، ۵ خوابگاه دانش‌آموزی، ۳ خوابگاه ورزشی و اردوگاه شهید دستغیب در ایام تعطیلات نورزی برای اسکان مسافران خبر داد و افزود: در شیراز ۵۷۰ مدرسه شامل ۵هزار ۱۵۰ کلاس، ۵ خانه معلم با ۱۲۰ اتاق، ۵ خوابگاه دانش‌آموزی با ظرفیت ۴۰۰ تخت، ۳ خوابگاه دانشجویی با ظرفیت ۶۰۰ تخت و ۸ سالن ورزشی برای اسکان مسافران و زائران به‌ویژه فرهنگیان متقاضی، پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه ۶۸ پایگاه اسکان فرهنگیان در فارس فعال می‌شود به اختصاص ۵ پایگاه به شیراز اشاره و بیان کرد: در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز، ۳ هزار و۶۰۰ نفر عوامل اجرایی ارائه خدمات به مسافران فرهنگی را عهده‌دار خواهند بود.

حق شناس اظهار داشت: پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش در استان فارس از ۲۵ اسفند فعال و کار خود را تا ۱۵ فروردین دنبال می‌کنند.

حق‌شناس با بیان اینکه 20 هزار تخته پتو، ۵ هزار تخته فرش، ۵۰۰ دستگاه آبگرمکن، ۸۰۰ دستگاه تلویزیون، ۲هزار دستگاه یخچال، ۲ هزار دستگاه اجاق گاز و سایر امکانات اقامتی برای تجهیز اماکن یاد شده، اختصاص یافته است، گفت: ارزش تجهیزات اعلام شده ۴۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: میهمانان و زائران نوروزی فرهنگی در استان فارس و شیراز در قالب سه گروه "ویژه، الف و ب" متناسب با درخواست متقاضیان و امکانات در دسترس و موجود، ساماندهی شده و خدمات اسکان دریافت می‌کنند.

معاون آموزش و پرورش فارس از فرهنگیانی که قصد مسافرت به شیراز و فارس را دارند تقاضا کرد که برای رزرو امکانات اقامتی، به سامانه پیش‌بینی شده با نشانی http://www.eskanmedu.ir  مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار