213 دانش آموز دختر وپسر آذربایجان غربی در طرح همیار گردشگر مشارکت می کنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ معاون گردشگری اداره کل بااعلام این خبر گفت: هدف از اجرای طرح همیار گردشگرعمومیت دادن به صنعت گردشگری و آشنائی جوانان و نوجوانان با اهمیت موضوع گردشگری استان است.

حسین امامی افزود: در این طرح 105 دانش آموز دختر و 108 دانش آموز پسر از مقاطع مختلف تحصیلی مدارس مشارکت دارند که در  یک دوره آموزشی با وجوه و مصادیق عینی صنعت گردشگری آشنا شدند.

وی افزود: دانش آموزان مدارس با توجه به شور و شوقی که برای یادگیری مباحث مختلف اجتماعی و فرهنگی دارند می توانند در آینده نزدیک یار و یاور این اداره کل در جهت معرفی و تبلیغات ظرفیت های گردشگری استان برای مسافران باشند.

معاون گردشگری استان ادامه داد: در فصول مختلف سال نیاز به مشارکت عمومی برای اجرای طرح های گردشگری و اطلاع رسانی داریم که یکی از این مناسبتها مربوط به ایام سفرهای نوروز است و دانش آموزان می توانند حسب توانائی و آموزشی که دارند، کمک حال معاونت گردشگری باشند.

برای شرکت کننده در این طرح، کارت شناسائی و کاور متحدالشکل اهدا می شود و از گروهی از آنان برای فعالیت و همکاری با اداره کل در ستاد خدمات سفرهای نوروز سال آتی دعوت بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.