فرمانداربستان آباد از آمادگی این شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بدر شکوهی با بیان اینکه شهرستان بستان آباد به لحاظ موقعیت جغرافیای دروازه ورود و خروج مسافر برای استانهای شمالی و غربی و جنوب می باشد گفت:در تلاش هستیم زمینه آرامش وآسایش مسافران را در این شهرستان فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 10 هزار مسافر در این شهرستان اسکان داده شده اند خاطر نشان کرد :امسال نیز خوابگاه های دانش آموزی و مدارس و مهمانژذیری ها آماده استقبال از مسافران نوروزی می باشد.
فرماندار شهرستان بستان آباد با بیان اینکه زمستان سرد و برفی امسال باعث تخریب برخی از راه های اصلی و فرعی در شهرستان شده است افزود:راه و شهر سازی و شهرداری های شهرستان تا شروع رسمی تعطیلات نوروزی ساماندهی راه های اصلی و فرعی در شهرستان را تمام می کنند.
وی به نظارت دقیق بر بازارعرضه مایحتاج عمومی و کنترل دقیق کالاها و نظارت برعرضه مواد غذایی و نانوایی ها و مراکز اقامتی را از اولویت کاری دستگهای متولی در آستانه نوروز و تعطیلات نوروزی عنوان کرد.
رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بستان آباد در ادامه از آمادگی نیروهای اورژانسی و بیمارستان استاد شهریار در ایام تعطیلات برای خدمات رسانی به مسافران عنوان کرد و افزود:نیروی انتظامی شهرستان نیز در آستانه نوروز در آمادگی کامل بسر می برند.
وی با بیان اینکه در شهرستان بستان اباد کیوسک های راهنما از سوی نیروی انتظامی و هلال احر تدارک دیده شده است افزود:شهرستان بستان آباد با داشتن ظرفیت های گردشگری از جمله تالاب قوریگل و پیست اسکی سهند خانه پدری استاد شهریار و مسجد تاریخی روستای جانبهان و کاروانسرای عباسی در خدمت مسافران و گردشکران خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.