تبریز؛

کشف 192 هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان کلیبر

فرمانده انتظامي شهرستان كليبر از کشف تعداد 192هزار و 400 نخ سيگار قاچاق به ارزش تقريبي 200 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ جامی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی و مبارزه با قاچاق کالا با دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه قاچاق کالا مراتب را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: در یک عملیات پلیسی  و در بازرسی از محل فعالیت فرد شناسایی شده تعداد 192 هزار و 400  نخ سیگار  قاچاق و 2 هزار و 598 عدد مواد محترقه کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: فرد قاچاقچی پس از تهیه کالای قاچاق از انواع مختلف سیگار و مواد محترقه آنها را در انبار منزل خود دپو کرده و قصد داشت در مغازه‌های سطح شهر توزیع کند که با دستور قضایی و با اقدام به موقع پلیس ناکام مانده و اجناس قاچاق به ارزش تقریبی 200 میلیون ریال کشف و برای سیر مراحل قانونی به مقام  قضایی تحویل شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر با اعلام اینکه قاچاق کالا مضر بر اقتصاد کشور است از شهروندان درخواست کرد و گفت: پلیس شهرستان با شماره تلفن 110 به صورت تمام وقت و 24 ساعته در خدمت مردم بوده و برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برقراری نظم و امنیت عمومی از مشارکت شهروندان در زمینه اطلاع رسانی از فعالیت قاچاق کالا و مواد مخدر استقبال می‌کند.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.