معاون فرماندار بیله سوار گفت: بدنبال بازرسی های ماموران بهداشت و امنیت غذایی سه تن مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در این شهرستان امحا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم خسروی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی افزود: در 11 ماه امسال 3 هزار و 398 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و یک هزار و 315 مورد بازدید از اماکن عمومی انجام شد که 33 مورد به مراجع قضایی معرفی شده و 18 مورد نیز پلمپ شد.

وی بیان کرد: دستگاه های دولتی باید ماموریت خود را در بحث سلامت و امنیت غذایی مردم با جدیت دنبال کنند و از تمام اختیارات قانونی خود در این زمینه استفاده کنند تا هم مسائل بهداشتی با سرعت بیشتری حل شود و هم میزان پرونده های ارجاعی به مراکز قضایی به حداقل برسد.

معاون فرماندار بیله سوار افزود: افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی روستایی بابک و افتتاح بلوک زایمانی در شهرستان از جمله اقدامات طرح سلامت دولت تدبیر و امید در شهرستان بیله سوار بود که در دهه فجر امسال با حضور مسوولان افتتاح شد و سال آینده نیز 9 خانه بهداشت روستایی و یک مرکز بهداشت شهری در شهرستان افتتاح خواهد شد.

خسروی افزود: در کنار اقدامات اجرایی برای ارتقای سطح بهداشت و سلامت مردم نهادینه کردن شاخص‌های فرهنگی و اطلاع رسانی لازم برای بالا بردن آگاهی و دانش اجتماعی مردم در زمینه رعایت بهداشت عمومی و پیشگیری از بیماری‌ ها ضررت دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.