شهرکرد؛

فراخوان دهمین جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین

فراخوان دهمین جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین کشور منتشر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رحمت الله یوسف زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن گفت: از انتشار فراخوان دهمین جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین در ۱۷ استان کشور شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، هرمزگان و همدان و شهر پیشوا در استان تهران خبر داد.

وی افزود: علاقمندان جهت شرکت می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ مردادماه سال آینده به دبیرخانه جشنواره واقع در استان چهارمحال و بختیاری، بروجن، بلوار بوعلی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.
 
یوسف زاده اضافه کرد: دهمین دوره این جشنواره، ۱۴ تا ۱۶ شهریورماه ٩٦ همزمان با هفته ولایت، به میزبانی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان دائمی شدن دبیرخانه جشنواره موسیقی محلی زاگرس نشینان کشور در بروجن گفت: این جشنواره در ٩ دوره گذشته نیز با شرکت هنرمندان استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان و هرمزگان در بروجن برگزار شد.
 
یوسف زاده، حفظ هنر اصیل و معرفی موسیقی مقامی منطبق با فرهنگ ایرانی اسلامی، دستیابی به قطعات و نغمات فولکلور گذشتگان و حفظ و انتقال آن به آیندگان، معرفی ظرفیت‌های موسیقیایی مناطق و اقوام ایرانی، حمایت و قدرشناسی از تلاش‌های هنرمندان این رشته و تبادل و تعامل فرهنگی و هنری گروه‌های موسیقی شرکت کننده را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

بروجن (مرکز شهرستان بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیانوش
۱۳:۱۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
سلام ، لطفا فرمی ، اطلاعاتی در مورد نحوه اجرا وچگونگی وشرایط مسابقه قرار بدین
آخرین اخبار