زاهدان

توقیف کامیون متخلف در زاهدان

رئیس پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده به علت دو تخلف حادثه ساز در محور زاهدان – بم خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ کشواد بهروزی زاده در تشريح جزئیات این خبر گفت: ماموران گشتی پاسگاه زاهدان - بم روز گذشته حين کنترل خودروهاي عبوري در محور "زاهدان - بم" به يک دستگاه تریلی کشنده در کمر بندی شهید کلانتری بعلت دو تخلف حادثه ساز سبقت و سرعت غیر مجاز برخورد و دستور ایست دادند که راننده تریلی با بی توجهی به دستور ایست از محل متواری شد. 

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی بعمل آمده با تیم های گشتی پلیس راه در کیلومتر 40 محور زابل حوالی کوله سنگی تریلی متوقف و پس از بررسی مدارک راننده به علت نداشتن گواهینامه و دو تخلف حادثه ساز سرعت و سبقت غیر مجاز، خودرو وی جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ دلالت داده شد. 

سرهنگ بهروزی زاده در پایان تصریح کرد :با توجه به مسافت های طولانی شهرهای استان و همچنین به علت دو طرفه بودن جاده ها ،رانندگان بایستی با هوشیاری کامل و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی بخصوص سرعت مطمئنه اقدام به رانندگی نمایند تا از بروز حوادث رانندگی دلخراش جلوگیری نماییم. 

انتهای پیام / ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار