مدیرکل بهداد ناجا در مراسم تکریم و معارفه معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان، گفت: ایجاد هرگونه زیرساختی در کشور نیازمند وجود امنیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار محمدرضا سیداحمدیان افزود: رسیدن به این جایگاه نتیجه کار گروهی است که عمده آن بر عهده نیروی انتظامی است.

وی گفت: ایجاد هرگونه زیرساختی در کشور نیازمند وجود امنیت است و اولین وظیفه ما در بهداری ناجا ساختن انسان سالم به عنوان محور امنیت پایدار در کشور است.

مدیرکل بهداد ناجا افزود: در هنگام جذب نیرو ما انسان ها را سالم تحویل می گیریم و باید پس از 30 سال خدمت او را دوباره سالم از نظر جسمی و روحی تحویل جامعه دهیم و بازنشستگانی سالم داشته باشیم.

سردار سیداحمدیان گفت: یکی دیگر از ماموریت های مهم بهداد ناجا، ایجاد امید در نیروها است که امروز دشمن تلاش می کند تا امید را از جامعه ببرد.

وی خطاب به کارکنان بهداری انتظامی استان توصیه کرد علاوه بر انجام درست وظایف حرفه ای، تکریم ارباب رجوع را همواره مد نظر داشته باشید.

مدیرکل بهداد ناجا با بیان اینکه بهترین بیمه در بین تمامی بیمه ها، بیمه نیروی های مسلح است، افزود: امروز علاوه بر مشکل پرداخت و بدهی که در اغلب بیمه ها وجود دارد، نیروهای مسلح با کمترین زمان پرداختی خود را انجام می دهد .

وی با بیان اینکه مازندران تنها استانی است که شورای منطقه ای دارد، گفت: فرماندهی انتظامی استان مازندران فاقد بیمارستان ناجایی است که دلیل آن نزدیکی به تهران است.

مدیرکل بهداد ناجا با اشاره به افتتاح بیمارستان حضرت ابوالفضل در استان کرمانشاه، افزود: با افتتاح این بیمارستان، نیروی انتظامی دارای نه بیمارستان است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.