معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: چهار ستاد استقبال از مسافران نوروزی در چهار ورودی شهر شیراز فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امینی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز از امکان بهره مندی مسافران نوروزی از شبکه وای فای در شیراز خبر داد و گفت: نیروهای شهرداری با استقرار در این ستادها، اطلاعات مورد نیاز گردشگران و مسافران را در اختیار آنان قرار می‌دهند.

 امینی افزود: امسال با تهیه اپلیکیشن‌‌هایی، امکان ارسال پیام‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی برای مسافران و شهروندان فراهم شده است.
 
 وی ادامه داد: در ورودی‌های شیراز با ایجاد ابر وای‌فای، امکان دریافت این اپلیکیشن‌ها و اطلاعات مورد نظر برای دارندگان تلفن‌های همراه هوشمند ایجاد می‌شود.
 
امینی در مورد اسکان مسافران نوروزی نیز گفت: همانند سال های قبل امکان برپا کردن چادرهای مسافرتی در هر نقطه شهر ممکن نیست و این کار تنها در مکان های پیش بینی شده از جمله 15 پارک و بوستان سطح شهر امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه شهرداری بر استفاده هرچه بیشتر از اماکن اقامتی فعال در شیراز تاکید داشته و دارد، بیان کرد: حجم مسافرانی که در ایام پایانی سال و نوروز به این شهر سفر می‌کنند، بیش از ظرفیت موجود اقامتی است لذا با هدف ساماندهی و ارتقاء سطح ایمنی و امنیت، کمپ‌ها و مکان‌های اسکان برای مسافران پیش‌بینی شده است.
 
امینی با اشاره به پیش بینی 5 کمپ برای اسکان مسافران در ورودی های شهر اظهار داشت: 19 سالن سرپوشیده ورزشی و 42 حسینیه نیز برای اسکان اضطراری مسافران در زمان بارندگی در نظر گرفته شده است.
 
وی ادامه داد: در 119 نقطه از شیراز، پارکینگ‌هایی با ظرفیت 22 هزار خودرو پیش‌بینی کرده‌ایم و این غیر از پارکینگ کمپ‌ها و مکان‌های اسکان مسافران است.
 
معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: پیش‌بینی و استقرار سرویس‌های بهداشتی پرتابل، راه‌اندازی گشت‌های نظارت و بازرسی، تهیه بنرها و تابلوهای اطلاع‌رسانی مناسب، قیمت‌گذاری و نظارت بر رعایت قیمت‌های پیش‌بینی شده برای خدمات مختلف مد نظر شهرداری شیراز بوده است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار