مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آمادگی مراکز اقامتی و اردوگاه‌های راهیان نور استان کرمانشاه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علی یوسفی‌راد با اشاره به اینکه نوروز گذشته بیش از 150 هزار نفر از هوطنانمان از زیارتگاه‌های راهیان نور و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه دیدن  کردند، ابراز امیدواری کرد: نوروز امسال میزان حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی استان  چه به صورت کاروانی و چه به صورت خودجوش و خانوادگی رشد قابل توجهی نسبت به سال‌های گذشته داشته باشد.

یوسفی‌راد با اشاره به آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور خانوادگی در استان از 27 اسفندماه، اظهار کرد: اعزام ها به صورت خانوادگی تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: کاروان‌های راهیان نور خانوادگی در یک دوره چهاره روزه به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام خواهند شد و برای نوروز نیز از 14 دستگاه اتوبوس راهیان نور موجود در استان برای خدمت رسانی به هموطنان استفاده خواهد شد.

یوسفی راد در ادامه ظرفیت اسکان مراکز اقامتی راهیان نور در استان کرمانشاه را اسکان همزمان روزانه پنج هزار نفر اعلام و اظهار کرد: در صورت بالا بودن میزان درخواست‌ها می‌توان از ظرفیت اسکان به صورت کف خواب نیز استفاده کرد.

یوسفی‌راد افزود: با در نظر گرفتن ظرفیت اسکان به صورت کف خواب ظرفیت اسکان در مراکز اقامتی و اردوگاه‌های راهیان نور به 10 هزار نفر خواهد رسید.

این مسئول در ادامه تعداد مراکز اقامتی راهیان نور در استان را هفت مرکز اعلام کرد و افزود: استان کرمانشاه در جنوب نیز دو اردگاه با ظرفیت هر کدام 600 نفر  دارد.

یوسفی‌راد افزود: ایجاد ایستگاه‌های صلواتی در اکثر اردوگاه‌ها، برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از راویان مجرب در یادمان‌ها و حرم شهدای گمنام، فضای سازی و... از جمله اقداماتی است که در راستای آماده سازی مراکز اقامتی راهیان نور برای نوروز در استان انجام شده است.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.