شیراز؛

پیش‌بینی افزایش مسافران نوروزی در فارس

استاندار فارس گفت: پیش‌بینی‌ می شود ورود مسافران نوروزی به استان افزایش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس در نشست تسهیلات نوروزی استان فارس گفت: در ایام نوروز باید به همه شهرستان ‌های استان که دارای بنای تاریخی هستند توجه شود زیرا هدف گردشگران محسوب می شود.


وی با بیان اینکه شیراز با جمعیت بالا و موقعیت ویژه و وجود حرم حضرت احمد بن موسی(ع) مورد توجه مسافران است، افزود: نیروی انتظامی و شهرداری شیراز باید امنیت زائرین، وسائل نقلیه آن ها، ترافیک و تردد را به شکل ویژه ای مدیریت و تامین کنند.

افشانی ادامه داد: برخی واحد های صنفی کالاهای خود را در ایام نوروز با قیمت بالا در اختیار مسافران قرار می‌دهند، که باید نظارت جدی بر قیمت و کیفیت عرضه کالاها انجام و از واحد هایی که به مسافران ارائه خدمت می دهند به صورت مداوم بازرسی شود.

همچنین شاپور رستمی معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس در این نشست با بیان این که نشست های ستاد تسهیلات سفر استان از ابتدای بهمن ماه امسال با حضور مدیران استان و فرمانداران برخی شهرستان ها برگزار شده، افزود: اعضای ستاد تسهیلات سفر استان فارس به منظور ایجاد هماهنگی در برخی شهرستان ها که پذیرای تعداد زیادی از مسافران نوروزی هستند حضور یافته و مشکلات تسهیلات سفر های  نوروزی را بررسی کردند.

وی ادامه داد: به منظور ایجاد آمادگی بیشتر در روز 25 اسفندماه مانور عملیاتی در تمام شهرهای استان فارس با حضور همه نهاد ها برگزار می شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار