ترافیک نوروزی در شهرهای مازندران با 54 دستگاه دوربین کنترل می شود.

سرهنگ باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه در حال حاضر 54 دستگاه دوربین کنترل ترافیک در شهرهای مازندران فعال است، گفت: 167 دستگاه دوربین دیگر در شهرهای مازندران در حال نصب است.

وی افزود: نصب 85 درصد نصب دوربین ها انجام شد و به ‌زودی راه‌اندازی می‌ شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از کاهش 16 درصدی حوادث رانندگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد و گفت: از 25 اسفندماه رزمایش بزرگ نوروزی توسط پلیس و دستگاه ‌های خدمات ‌رسان در مازندران برگزار می‌شود تا امنیت کامل برای مسافران نوروزی و همشهریان فراهم شود.

سرهنگ باقری با بیان اینکه همیار پلیس در کشور سابقه 15 ساله دارد، افزود: 400 هزار دانش‌آموز مازندرانی نوروز در قالب همیار پلیس با نیروی انتظامی همکاری می ‌کنند.

وی گفت: همه دانش‌آموزان که در قالب همیار پلیس با نیروی انتظامی همکاری می ‌کنند، در بخش راهنمایی و رانندگی در شهرک ترافیک آموزش لازم را دیدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران افزود: از ابتدای شروع سال تحصیلی دانش‌آموز در کنار پلیس مستقر می‌شود و این فرایند نیز برای پلیس ارمغان خوبی است تا انضباط اجتماعی از طریق مردم به جامعه منتقل شود.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.