دونالد ترامپ برگزیده جایزه پنجمین جشنواره باروت خیس شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با نظر بیش از 130 هزار نفر از مردم آزاده و مظلوم انقلاب اسلامی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، برگزیده جایزه پنجمین جشنواره باروت خیس در چهاردهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در خرمشهر شد.

رسول بلباسی دبیر اجرایی ستاد مردمی جایزه باروت خیس گفت: این جشنواره با همت سازمان اردویی و راهیان نور کشور برگزار و بیانیه جایزه باروت خیس نیز قرائت شد.

وی در بخشی از این بیانیه افزود: ملت آزاده و مظلوم با توجه آشکار شدن خباثت و کینه توزی شیطان بزرگ علیه ملت انقلاب اسلامی ایران، پاسخ کلوخ انداز را با بارانی از سجیل خواهند داد.

بلباسی گفت: در این برنامه این جایزه توسط پدر سه شهید دفاع مقدس از خرمشهر (ناصر موسوی) و رسول بلباسی به نماینده پست بین الملل تحویل شد تا به نیابت از ملت انقلابی به دونالد ترامپ رئیس جمهور منحوس امریکا برساند.

دبیر اجرایی جشنواره باروت خیس گفت: جایزه باروت خیس، کنایه و تمثیلی از تنفر مردم مظلوم، مستضعف و انقلابی جمهوری اسلامی نسبت به جنایات، کودک کشی، انسان کشی، جرم و سلطه گری شخصیت ها و دولت های استکباری است که امسال به رئیس جمهور آمریکا تعلق گرفت.

وی افزود: اولین جشنواره جایزه باروت خیس توسط پاسدار مازندرانی و شهید مدافع حرم محمد بلباسی روی صحن برنامه جانمایی ٬ که امسال پس از شهادت علمدار اردو های جهادی مازندران این جایزه توسط برادر ایشان جانمایی شد.

جایزه انصار المستضعفین به شیخ عیسی احمد قاسم رهبر جنبش آزادیخواه بحرین تعلق گرفت.

در اختتامیه جشنواره باروت خیس از کتابچه سند پژوهشی جنایات آمریکا نیز رونمایی شد و پس از آن با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و امام جمعه شهرستان خرمشهر از خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی تجلیل شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار