به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر قدیرکاشانی مدیرعامل خدمات اول مخابرات در نشست خبرى با اصحاب رسانه اعلام كرد مرکز تماس یکپارچه شرکت مخابرات ایران در مهرماه 96 راه اندازى مى شود. وى در خصوص راه اندازى اين مركز تشريح كرد: با تاسيس مركز تماس يكپارچه، تمامی شمارههای شرکت مخابرات ایران از جمله 2020 ، 118 و بسيار شماره ديگر كه تعداد آن ها زياد است با يكديگر ادغام مي شود و مشتریان خدمات مورد نياز خود را از طریق یک شماره دریافت میکنند.
مدير عامل خدمات اول مخابرات تشريح كرد: براى بهبود وضع معيشت و بالا رفتن حقوق افراد متخصص آزمونی در 3 استان برگزار شد که در بر اساس برنامه قرار است چنين آزمونى در کل کشور برگزار شود تا افرادی که نمره لازم را کسب کردهاند و از تحصلات مرتبط و تخصص بیشتر برخوردارند دریافتی بهتری داشته باشند.
وی در پاسخ اينكه برخى اين نارضايتى را به دليل انتقال قرارداد نیروهای پرسنلی مخابرات به شرکت خدمات اول مخابرات مى دانند گفت: در گذشته این افراد با مخابرات طرف قرارداد نبودند و در 530 شرکت پیمانکاری مشغول بودند و اکنون به صورت متمرکز در یک شرکت اداره میشوند که مدیریت و مالکیت این شرکت در اختیار شرکت مخابرات ایران است و این از لحاظ مدیریت و هزینه ها برای شرکت مخابرات ایران منفعت داشته است و پرسنل هر سال حقوق و عیدی و سنوات را دریافت کرده است.