مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی تاکنون بیش از 2 تن انواع مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛ سامرند مرزنگ افزود: موادغذایی کشف شده غیرقابل مصرف و غیربهداشتی بوده و در راستای اجرای طرح تشدید بسیج سلامت نوروزی در طی بازدید از مراکز توزیع و عرضه مواد غذایی کشف شده است.

وی بیان کرد: مواد غذایی کشف شده دارای بیش از 50 میلیون ریال ارزش ریالی است و به زودی با کسب مجوز از مراجع قضایی امحاء می شود.

وی اظهار کرد: 11 اکیپ شبکه بهداشت و درمان مهاباد شامل 22 نفر از ابتدای آغاز طرح بسیج نوروزی تاکنون یکهزار و 800 نفر ساعت،از مراکز عرضه مواد غذایی در سطح شهرستان بازدید کرده اند.

مرزنگ افزود: بیش از 2 هزار مورد کلرسنجی و افزون بر 400 مورد آزمایش آب شهری از نظر کدورت، انجام بیش از یکهزار و 800 مورد بازرسی از اماکن عمومی و مراکز عرضه مواد غذایی، اماکن بین راهی و جایگاه های عرضه سوخت و غار آبی سهولان و پارک ها و اماکن تفریحی نیز از آغاز اجرای طرح تاکنون انجام شده است.

وی از شهروندان خواست از خرید مواد غذایی فاقد شرایط 9 گانه بسته بندی شده خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای 190 یا شماره تلفن 42442250 واحد بهداشت محیط مهاباد تماس بگیرند و موارد تخلف را اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.