مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت: از انتخابات به منظور انتخاب اصلح حمایت می‌کنیم، اما دانشگاه به دولت و جریان سیاسی خاصی تعلق ندارد.

دانشگاه فرهنگیان متعلق به دولت و جریان سیاسی خاصی نیستدادگر مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اقدامات این دانشگاه در ایام نزدیک به انتخابات اظهار داشت: از ظرفیت دانشجویان، اساتید برای تبیین شاخص‌های اصلح حمایت معنوی می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: حمایت‌های مادی و معنوی دانشگاه از منظر امام و رهبری برای آشنایی با گزینه‌های اصلح برای مدیریت قوه مجریه انجام می‌شود.
 
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت: حمایت از کرسی‌های آزاد‌اندیشی در زمینه انتخاب از زمانی که شورای نگهبان اعلام آغاز فعالیت‌های انتخاباتی داشته باشد در دانشگاه شکل می‌گیرد.
 
دادگر افزود: نهاد مقام معظم رهبری و هیئت نظارت از فعالیت‌های دانشجویان و اساتید در زمینه ملاک‌های انتخاب کرسی‌های آزاد‌اندیشی، مناظره و میزگرد برای رشد آگاهی‌های سیاسی دانشجو معلمان در نظر گرفتند.
 
وی تصریح کرد: البته نباید فضای عمومی دانشگاه دست خوش سیاست‌زدگی شود و پیاده‌نظام احزاب باشیم و این مسئله برای دانشجویان و اساتید باید مورد توجه قرار گیرد.
 
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: دانشگاه محل تربیت معلم در تراز انقلاب است و نباید وامدار احزاب سیاسی شود چرا که فعالیت تربیت معلم متعلق به دولت و جریان خاص نبوده بلکه متعلق به انقلاب دارد.
 
وی یادآور شد: خط مشی دانشجو معلمان باید فراجناحی باشد و جریان‌های سیاسی آسیبی به این هدف نزند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار