معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از فعالیت رابطان تغذیه در این دانشگاه و برگزاری دوره‌های بالندگی به منظور ارتقای فعالیت این گروه در امور تغذیه‌ای خبر داد.

عباس قنبری معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برگزاری دوره بالندگی ۲ روزه رابطان تغذیه دانشگاه فرهنگیان طی امروز و فردا در بابلسر خبر داد و اظهار داشت: بحث تغذیه‌ای از مباحث مهم در محیط‌های شبانه روزی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: جایگاه مواد غذایی سالم و بهداشتی در حوزه مراکز شبانه‌روزی، مدارس و خانواده بسیار مهم تلقی می‌شود و از مطالبات دانشجویان نیز بوده است.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: در این دانشگاه بیش از ۶۰ هزار دانشجو وجود دارد که به مساله تغذیه آنها باید توجه شود.

قنبری با بیان اینکه تغذیه با کشاورزی، محیط زیست و پزشکی ارتباط دارد، عنوان کرد: غذای سالم در سلامت جسمی و روانی تاثیرگذار است و بر این اساس رابطه تغذیه که امر نظارت را بر عهده دارند برای پردیس‌های دانشگاه درنظر گرفته شدند.

وی افزود: توجه به میزان کالری، ترکیب غذایی، بهداشت مواد ایی و مواردی از این قبیل مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه ۶۴ رابط تغذیه در پردیس‌ها از مهرماه به فعالیت می‌پردازند، تصریح کرد: با برگزاری دوره‌های بالندگی کیفیت عملکردی این رابطه ارتقا یافته و یکی از مطالبات دانشجویان که به تغذیه مربوط بوده، با توجه و نظارت جدی دنبال می‌شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.