اصفهان؛

ساخت نیروگاه‌های انرژی‌های تجدید پذیر در نطنز

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال 96 کلنگ احداث چند نیروگاه انرژی‌های تجدید پذیر در نطنز بر زمین می‌خورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی صفاری نطنزی  امروز در جلسه شورای اداری نطنز در محل فرمانداری اظهار کرد: در آستانه برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا هستیم و نکته مهمی که مردم باید به آن توجه داشته باشند اهمیت شوراها در مدیریت شهری و تصمیم‌گیری مهم در این حوزه است.

وی افزود: به مردم عزیز توصیه می‌شود ضمن حضور پرشور در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در بحث انتخاب افراد برای شورا به افراد لایق و توانمند و صالح رأی دهید و البته انتظار می‌رود در این ایام ثبت‌نام افراد صالح و توانمند در این عرضه ورود پیدا کنند.

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود آب شرب در شهرستان تصریح کرد: مسؤولان اجرایی در حوزه آب پیش‌بینی‌های لازم برای سال آینده را داشته باشند که به‌ مانند سال گذشته مردم دچار قطعی آب نشوند.

وی بیان کرد: به‌ منظور اشتغال در سطح شهرستان هماهنگی برای احداث چند نیروگاه انرژی‌های تجدید پذیر در نطنز انجام‌شده و سال 
آینده کلنگ این پروژه‌ها در نطنز بر زمین خورد تا بتواند مشکلات اشتغال را حل کند.

صفاری نطنزی گفت: برای ایجاد اشتغال در خصوص پیگیری راه‌اندازی کسب‌وکار و اشتغال نوپا از طریق مرکز توانمندسازی کسب‌وکار و ایجاد مرکز شتاب‌دهنده، توسعه اقتصاد دیجیتالی و خلق ثروت از طریق تولید محتوای فضای مجازی و موبایلی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تعاملی در شهرستان توافقاتی به عمل آمد.

وی به برگزاری دومین جشنواره طب سنتی و گیاهان دارویی در نطنز اشاره و خواستار همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اداری در برگزاری این جشنواره شد و گفت: بدون شک این جشنواره موجب رونق گردشگری در شهرستان نطنز می‌شود و با توجه به تنوع گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی در شهرستان، ظرفیت ایجاد و تقویت صنعتی جدید در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی وجود دارد که این جشنواره برای معرفی بهتر این ظرفیت‌هاست.

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی با تبریک فرارسیدن سال جدید خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌ها نسبت به استفاده از همه ظرفیت خود در خصوص استقبال از مسافران نوروزی اهتمام داشته باشند و اداره میراث فرهنگی ترتیبی اتخاذ کند که همه اماکن تاریخی شهرستان برای بازدید عموم مسافران نوروزی باز باشند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.