به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان در خصوص ثبت نام از داوطلبان
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان
افزود:ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر اصفهان از ساعت 8
صبح در محل فرمانداری اصفهان تا ساعت 16 انجام می شود.
احمدرضا ضیایی با بیان این که ثبت نام داوطلبان در
این انتخابات از ۳۰ اسفند آغاز و تا ششم فروردین ماه ادامه خواهد داشت،
اذعان داشت: در روز اول ۷۷۴ نفر در استان اصفهان ثبت نام کرده اند و در
دومین روز این تعداد به یک هزار و 414 نفر رسید.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر است:
1- اصل شناسنامه عکس دار و دو نسخه تصویر کلیه صفحات آن
2- اصل کارت ملی و تصویر آن
3- اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان یا
مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی طبق ماده 10 قانون نظام
وظیفه عمومی و تصویر آن
4- چهار(4) قطعه عکس جدید 4 × 3
5- ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن
برای داوطلبان شورای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و ارایه اصل و یک نسخه
تصویر مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای بیست هزار
نفر جمعیت.
6- دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای داوطلبان شورای روستاهای تا دویست
خانوار جمعیت و ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان
شورای روستاهای بالای دویست خانوار
7- کسانی که در دوره های قبل عضو شورا بوده اند به شرطی که در همان محل کاندیدای عضویت در شورا باشند از شرط مدرک معافند .
8- اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل جهت مشمولین ماده 28 قانون.
9- اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر
10- ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد.
انتهای پیام/م