دیدار رده بندی رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی بین دو تیم ایران و ترکیه با حضور وزیر ورزش در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حواشی دیدار رده بندی سی و پنجمین دوره رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی بین دو تیم ایران و ترکیه به شرح زیر است:

* مادر امیر قاسمی منجزی، فرنگی کار سنگین وزن کشورمان نیز برای تماشای مسابقات فرزندش در سالن مسابقات حضور پیدا کرده است. وی پیش از این نیز در جریان رقابت های جام باشگاه های جهان در خرمشهر نیز به سالن مسابقات آمده بود. قاسمی منجزی اصلیتی خوزستانی دارد.

* مهدی هاشمی نسب و بهنام سراج بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس نیز در سالن رقابت ها حضور پیدا کرده اند.

حضور وزیر ورزش در سالن مسابقات/ هاشمی نسب و سراج مهمانان ویژه دیدار رده بندی

* مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان نیز برای تماشای مسابقات رده بندی تیم ملی کشورمان به آبادان امده است و در سالن کوثر محل برگزاری مسابقات حضور دارد.

حضور وزیر ورزش در سالن مسابقات/ هاشمی نسب و سراج مهمانان ویژه دیدار رده بندی

* استقبال کمی از سوی تماشاگران شده است به طوری که تعداد زیادی از صندلی های سالن مسابقات خالی است. به نظر می رسد ناکامی تیم ملی کشورمان در حضور در فینال در استقبال کم تماشاگران بی تاثیر نبوده است.

* اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی نیز از جایگاه ویژه نظاره گر عملکرد فرنگی کاران تیم ملی هستند.

* امروز سالروز تولد رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی است.

* در حالی که در فهرست و ترکیب تیم ایران نام حسین نوری به عنوان نماینده وزن 85 کیلوگرم کشورمان ثبت شده بود بعد از خواندن نام این کشتی گیر برای مبارزه با حریف ترکیه ای اعلام شد که وی در حین گرم کردن مصدوم شده است و نمی تواند روی تشک مسابقه حاضر شود به همین دلیل مسئولان فدراسیون کشتی نام مهدی فلاح را جایگزین نوری کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار