شیراز؛

تشدید نظارت کارشناسان بهداشت شیراز از اماکن عمومی

وضعیت بهداشتی اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی فارس، در تعطیلات نوروز تحت بازرسی تیم هایی از کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسین فرامرزی نماینده معاونت بهداشتی در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در ایام تعطیلات نوروزی معاونت بهداشتی دانشگاه، با کشیک های واحد بیماری های واگیر و حوزه بهداشت محیط، اقدامات لازم برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی انجام می دهد.
 
فرامرزی افزود: نوزادانی که در این ایام متولد می شوند، می توانند در زمان مناسب در مراکز تعیین شده در شیراز و شهرستان ها، غربالگری و واکسیناسیون پس از تولد انجام دهند.
 
وی در خصوص موارد حیوان گزیدگی برای مردم استان و مسافران، بیان کرد: در مراکز خدمات پیشگیری از هاری حوزه بهداشت شهرستان ها و مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز، به صورت شبانه روزی خدمات ارایه می شود.
 
فرامرزی ادامه داد: در26 اسفندماه، 220 بازدید از مراکز، 60 بازدید از اماکن عمومی، 5 بازدید از مراکز بین راهی، هشت بازدید از سامانه های آبرسانی و هفت بازدید از مراکز مشکوک به عرضه قلیان، از سوی کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه، انجام شد.
 
نماینده معاونت بهداشتی در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه تصریح کرد: کشف و معدوم سازی 243 کیلوگرم موادغذایی غیرقابل مصرف، 161 مورد کلرسنجی، از اقدامات کارشناسان بهداشت محیط در بازدید از این مراکز است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار