در 590 مورد بازرسی از آرایشگاه های زنانه، 206 پرونده تخلفات تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: طرح تشدید نظارت بر آرایشگاه های زنانه در شهر شیراز و شهرستان های استان برگزار شد که از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 590 مورد بازرسی از این واحدها انجام شده است.

وی افزود: طی این بازرسی ها بیش 206 فقره پرونده تخلفات تشکیل شده است که پرونده های متشکله به جهت حساسیت موضوع به شعب ویژه ای ارجاع و خارج از نوبت رسیدگی شده است.
 
مبشری با اشاره به انجام کارهایی همچون تاتو، بوتاکس توسط افراد غیر متخصص و استفاده از لوازم آرایشی غیر مجاز و غیر بهداشتی در برخی از آرایشگاه ها، تعزیرات حکومتی را در برخورد با اینگونه تخلفات که باعث به خطر انداختن سلامت شهروندان می شود جدی و مصمم دانست و افزود : در جهت اثر گذاری هر چه بیشتر پرونده های متخلفان در سریعترین زمان ممکن رسیدگی و متخلفان به اشد مجازات پیش بینی شده در قانون محکوم خواهند شد.  
 
مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس بیشترین مورد شکایات مردمی از این صنف را در خصوص گرانفروشی دانست و ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون آرایشگاه های متخلف بیش از 670 میلیون ریال جریمه نقدی شده اند.
 
مبشری از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده تخلفات، مراتب را به شماره 09651 و یا سامانه پیامکی 30009651 گزارش دهند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۰۷:۵۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
سلام شکایتی از سالن آرایشگاهی که معلوم نیست چه کارا های انجام میدن توی آرایشگاه و هیچ کدوم از لوازم کاریشون ضد عفونی نمی کنن و همه سیگار می کشیدن یه جای بی بندو باریه
Iran (Islamic Republic of)
اسلامی
۱۷:۰۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
سلام میخواستم گزارش یک اریشگاهی بدهم چه جوری؟
آخرین اخبار