امام جمعه آبدانان با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: همه زیبایی ها، صفا و صمیمیت دنیا مرهون و مدیون محبت و خوبی های مادران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازایلام،حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان ضمن تبریک فرا رسیدن روز مادر اظهار کرد: حضرت صدیقه طاهره (س) یک الگوی کامل و سازنده و سرمشق عملی و الهی برای تربیت فرزند و آراستگی و استحکام کانون گرم خانواده است.

وی با اشاره به همزمانی این مناسبت با سالروز ولادت امام خمینی (ره) افزود: ترویج اسلام اصیل و مبارزه با خرافات و اسلام آمریکایی، بهترین روش بزرگداشت نام و یاد آن یگانه فرزانه دوران است.

امام جمعه آبدانان با مروری بر مهمترین حوادث سال 95 تاکید کرد: رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهادت جمعی از آتش فشانان فداکار در حادثه پلاسکوی تهران مهمترین حوادث تلخ امسال بودند که باعث نگرانی و کدورت ذهن و خاطره مردم شریف ایران شد.

خطیب جمعه آبدانان در فراز پایانی خطبه های این هفته، مدیران اجرایی را نوکران و خادمان مردم دانست و یادآور شد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اثر گذارترین رخداد سال 96 است.

حجت الاسلام حاجیلری اضافه کرد: بستر سازی لازم برای حضور حماسی و حداکثری مردم و تامین امنیت انتخابات 2 رسالت اساسی متولیان امر انتخابات است که باید به دقت و ظرافت مورد توجه مجریان و برگزار کنندگان قرار گیرد.

اتنهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.