معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه باید بکوشیم تا فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در جامعه نهادینه شده و همیشه وجود داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در آئین تجلیل از مادران شهید منطقه مشهد اردهال کاشان در آستان مقدس حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) گفت: فرهنگ ایثار و شهادت را سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) به ما آموخته است.

وی افزود: مردم شریف ایران برای دفاع از کشور، اسلام و قرآن با سربندهای یا حسین (ع) و یا زهرا (ع) به جهبه ها حق نور علیه ظلمت اعزام می شدند.

معاون رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: شهید و شهادت افتخار بسیار بزرگی است که خداوند سبحان به جامعه اسلامی ما عطا کرده است.

وی مقام شهیدان را بسیار با عظمت و والا توصیف کرد و گفت: شهید را نمی توان با هیچ کلام و بیانی تعریف و تمجید کرد به گونه ای که پروردگار عالم مانند عالمان و پیامبران به شهیدان نیز اذن شفاعت داده است.

 شهیدی هم چنین با تاکید بر تکریم از خانواده معزز شهیدان، خاطر نشان کرد: آنچه که امروز در کشور جمهوری اسلامی ایران اعم از آرامش، آسایش، پیشرفت، امنیت و حمایت از دین مبین اسلام و قرآن کریم وجود دارد همه از برکت خون شهیدان است.

معاون رئیس جمهوری خانواده شهیدان را برکت برای جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: همه باید قدردان خون شهیدان باشیم و حرمت آنان و خانواده های معظم شان را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.