همدان؛

ستاد استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شهر همدان

مدیرکل اداره راه و شهرسازی از برپایی ستاد استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شهر همدان خبر داد .

ستاد استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شهر همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان گفت: ستاد استقبال از مسافران نوروزی آماده ارائه هرگونه خدمات لازم جهت استقرار، اقامت و معرفی و فروش بلیت اماکن دیدنی بوده و آماده خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی خواهد بود.

فرهاد فرزانه درباره اقدامات انجام شده در این استان در آستانه نوروز ۹۶ بیان کرد: تمامی فعالیت‌های آماده‌سازی برای سفرهای نوروزی در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر در استان بررسی و برنامه‌ریزی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان از وجود پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگری در ورودی شهر همدان خبر داد و گفت: در این منطقه ستاد استقبال از گردشگران نیز آماده ارائه هرگونه خدمات لازم جهت استقرار، اقامت و معرفی و فروش بلیت اماکن دیدنی بوده و آماده خدمت رسانی به میهمانان نوروزی خواهد بود.

فرزانه با بیان این مطلب که در این ایام علاوه بر هتل‌ها، کلاس‌های درس مدارس برای اقامت ۶ هزار مسافر نیز درنظر گرفته شده است گفت: تمامی بخش‌ها بنا به وظایف مقرر شده در ستاد اجرایی خدمات سفر در ایام فعال و آماده کمک به مسافران خواهند بود.

این مقام مسئول در ادامه افزود: از آنجا که این ایام فرصت مناسبی برای تعرض به اراضی ملی از سوی سودجویان خواهد بود، روزانه گشت‌ها و بازدیدهای متعددی از این اراضی داشته و تمامی تلاش خود را جهت حفظ آن‌ها خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: استان همدان به لحاظ تنوع تولیدات صنایع دستی رتبه دوم تنوع تولیدات صنایع دستی کشور را به خود اختصاص داده است برجسته ترین صنعت دستی استان، سفالگری و سرامیک‌سازی است که مرکز عمده آن لالجین در ۲۵ کیلومتری شهر همدان واقع است.

وی در پایان مناطقی از جمله آبشار گنج‌نامه، موزه هگمتانه، موزه حیات وحش دانشگاه بوعلی و آزاد اسلامی، آرامگاه بوعلی و باباطاهر، غار علیصدر، موزه لطفعلیان، حمام‌های قدیمی ملایر و نهاوند را تنها بخشی از آثار توریستی و جذاب در این استان اعلام کرد و گفت: به تمامی مسافران این خطه در ایام نوروز توصیه می‌کنم تا ضمن بازدید از این مناطق با تاریخ و تمدن مردم این استان نیز آشنا شوند.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.