در آستانه فرا رسیدن سال جدید، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با تدارک برنامه‌های ویژه در «جشنواره مظاهر زندگی ایرانی» با دست پر به استقبال نوروز و فصل بهار می رود.

به گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران همزمان با نوروز سال 96 جشنواره‌ای با عنوان «مظاهر زندگی ایرانی» و موضوع میراث فرهنگی، محیط زیست و اصول شهروندی با هدف آشنایی هرچه بیشتر مردم با موزه ها از 30 اسفند تا 12 فروردین از ساعت 9 تا 17 در این مجموعه برگزار می‌شود.

نمایشگاه سوغات و اقوام ایرانی، اجرای خیمه شب بازی، تئاتر خیابانی با موضوع بهزیستی از 1 تا 6 فروردین و اجرای سیاه بازی از 1 تا 5 فروردین و اجرای تئاتر خیابانی و نقاشی خیابانی از 6 تا 8 فروردین و موسیقی اقوام از 30 اسفند تا 4 فروردین از جمله برنامه‌های مجموعه نیاوران در ایام نوروز هستند.

همچنین همزمان با آغاز سال جدید تمام تصاویر مربوط به قبل و بعد از مرمت های انجام شده در مجموعه به نمایش گذاشته می شوند تا مردم بتوانند اتفاقات و کارهای انجام شده را مشاهده کنند و در کاخ صاحبقرانیه گزارش کاملی از کارهای انجام شده به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران در ایام عید نوروز همه روزه از ساعت 9 تا 18 میزبان تمامی بازدیدکنندگان و هموطنان عزیز است و علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این جشنواره و بازدید از کاخ موزه ها به این مجموعه واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و مجموعه تا ساعت 19 فعال است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار