تغییر کاربری غیرمجاز زمین های کشاورزی در تعطیلات نوروزی رصد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرزین فرهادی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر گفت: اکیپ های کشیک امور اراضی این شهرستان از 25 اسفند امسال تا 14 فروردین سال آینده از هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز زمین های کشاورزی در تعطیلات نوروزی جلوگیری می کنند.

وی با بیان اینکه حفاظت از زمین های کشاورزی و منابع طبیعی بعنوان سرمایه های حیاتی کشور در همه ایام به ویژه تعطیلات نوروزی وظیفه ای همگانی است، افزود: به منظور صیانت از زمین های کشاورزی و برای جلوگیری از امکان سوء استفاده اشخاص فرصت طلب در ایام تعطیلات نوروزی، اکیپ‌های حفظ کاربری اراضی کشاورزی در شهرستان قائم‌شهر تشکیل و فعال خواهند بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر از مردم، دهیاران و شوراهای روستاهای این شهرستان خواست در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز با اطلاع رسانی به این مدیریت، همکاری لازم را با اکیپ های دهگردشی بعمل آورند.

وی از مردم خواست درصورت مشاهده هرگونه تعارض به زمین های کشاورزی و منابع طبیعی با شماره 01142032054 و یا سامانه شبانه روزی 131 اطلاع داده تا در اسرع وقت کشیک های روزانه تعصیلات نوروزی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز حضور یابند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.