رئیس شبکه بهداشت و درمان ایذه از کلنگ زنی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی این شهرستان در سال آینده خبر داد.

کلنگ‌زنی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی ایذهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مازیار حسن زاده، رئیس شبکه بهداشت و درمان ایذه امروز اظهارداشت: کارهای بسیار خوبی در حوزه ی سلامت شهرستان صورت گرفته و مهم ترین آن گرفتن مجوز 200 تختخوابی است و با پیگیری هایی که برای تامین زمین آن انجام شده امیدوار هستم که در سال آینده کلنگ این پروژه مهم زده شود.

وی به گرفتن مجوز مجتمع آموزش عالی برای شهرستان ایذه اشاره کرد و گفت: مجتمع آموزش عالی یک رتبه بین دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی است و قطعا اگر توان آن را داشته باشیم همه رشته ها را جذب خواهیم کرد هرچند که مشکل هیئت علمی را داریم؛ اما درنیم سال دوم تحصیلی سال آینده این دانشکده با وجود 2 رشته دانشجو می پذیرد.

حسن زاده اذعان  داشت: ساخت اورژانس جدید را دستور کارداریم که با زمینی به مساحت 1600 متر است و شامل بخش های مختلفی است که امیدوارم هستم خرداد ماه سال آینده افتتاح شود؛البته کار جذب نیروی انسانی و همچنین خرید تجهیزات آن در حال پیگیری هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ایذه به کارهای صورت گرفته در شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشاره و تصریح کرد: قرار براین شده است که بخش رادیوژی کلینک 17 شهریور با جذب 2 رادیولوژیست افتتاح شود،همچنین بخش استراحت پرستاران نامطلوب بود که این کار هم به خوبی انجام شد؛اما در حال انجام دادن احداث چند سرویس بهداشتی و همچنین اتاقی برای همراهان بیمار در بیمارستان هستیم که اعتبار این ها هم گرفته شده است.

وی افزود: کارهای خوبی در بیمارستان انجام شده است،در بخش جذب نیروی انسانی 14 پزشک متخصص را گرفتیم و در حال حاضر 39 متخصص در بیمارستان در حال فعالیت هستند و در بخش تخت بیمارستانی هم که قبلا 89 تخت داشتیم که آنها را به بیش از 112 تخت رساندیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.