شیراز؛

ساخت فاز نخست بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور

فاز نخست بیمارستان سرطان جنوب کشور در شیراز با همت خیران به پایان رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام سید عباس موسوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در همایش یاوران وقف در شیراز بیان کرد:  عملیات کلنگ زنی بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور خردادماه سال 93 در شیراز به زمین شده و در حال حاضر در فاز نخست این بیمارستان که از محل وقف جمعی در حال ساخت است، سقف آن ساخته شده است.
وی افزود: اعتبار اولیه ساخت این بیمارستان که با ظرفیت 800 تخت بیمارستانی طراحی شده است، را مردم با خرید اوراق وقف جمعی ویژه این بیمارستان تامین کردند.
موسوی اظهار کرد: عملیات ساخت بیمارستان سید الشهدا(ع) ویژه درمان سرطان جنوب کشور در شیراز با مشارکت مردم در حال اجرا است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: 200 هزار مورد وقفی در استان فارس وجود دارد که یک ششم موقوفات کشور در استان فارس است و این استان جزو بزرگترین استان های برخوردار از وقف در کشور است.
وی گفت: یک هزار و 408 بقعه متبرکه معادل یک هشتم بقاع کشور در استان فارس وجود دارد که مدیریت این بقاع بر عهده این اداره کل است که از پارسال تاکنون 280 طرح عمرانی در امام زادگان و بقاع متبرکه استان فارس اجراشده و یا در حال اجرا است.
موسوی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 21 مورد وقف معادل یکصد میلیارد تومان در استان فارس ثبت شده است.
وی گفت: در حال حاضر وقف های بزرگی در استان فارس صورت می گیرد که بی نظیر است که یکی از این موقوفه ها به ارزش بالغ بر 120 میلیارد تومان و به منظور پاسداشت و تجلیل از نخبگان دانشجو در استان است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار