کرمان؛

استقرار 5 ایستگاه پلیس در شهرستان بم

جانشین فرمانده انتظامی بم گفت: 5 ایستگاه پلیس مستقر در اماکن پرتجمع سطح شهرستان تا پايان تعطيلات بطور تمام وقت به مسافران خدمت رسانی می کنند.

استقرار 5 ایستگاه پلیس در شهرستان بمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس٬ سرهنگ غلامرضا بهروزه در بازدید از ایستگاه های نوروزی شهر بم گفت: كانكس های انتظامی در کنار ايستگاه های شهرداری، اداره راه و ترابری، اورژانس 115 و هلال احمر شهرستان قرار دارند و ماموران پليس از اوايل تعطيلات نوروز جهت خدمت رسانی به مهمانان نوروزي در محور های ورودی شهرستان مستقر شده اند.
 
وی با اشاره به حضور چشمگیر مسافران در سطح این شهرستان تاریخی افزود: واحد های گشتی بطور تمام وقت در کانکس های سيار مجاور اماکن تفريحی حضور دارند و ضمن برقراری نظم وامنيت لازم، گردشگران را به اماکن تفريحی و رفاهی راهنمايی می کنند.
 
سرهنگ بهروزه بيان داشت: در اين ايستگاه ها به منظور اطلاع رسانی مطلوب به مسافران، نقشه و هشدار های امنيتی نيز در بين مسافران و خودروهای عبوری توزيع و بروشورهايی با توصيه های آموزشی به رانندگان ارائه می شود.
 
وی در ادامه یادآور شد : با توجه به تعطيلات و خالی از سکنه بودن بيشتر منازل مسکونی، واحدهای گشتی در سطح شهر و مناطق حاشيه ای حضور فعالی دارند و لازم است شهروندان نیز در امر مراقبت از اموال خود کوشاتر باشند.
 
جانشین انتظامی بم در پایان با اشاره به وجود عارضه ترافیکی در پل ورودی شهر بم ناشی از سیلاب به گردشگران توصيه كرد: به وضعيت تردد، شرايط جاده و مسيرهای عبوری توجه داشته باشند و ضمن رعايت مقررات و احتياط های لازم سفری خوش و خاطره ای شيرين از اين ايام برجای بگذارند.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار