فرمانده انتظامی مازندران از کسب رتبه برتر علمی توسط دانشگاه علمی و کابردی این فرماندهی در بین دانشگاه‌های علمی و کاربردی ناجا درسطح کشور خبر داد.

تخلفات میلیاردی واحد های صنفی زیر ذره بین قانونبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: آموزش یکی از مهمترین موضوعات در افزایش توانمندی و کارآیی کارکنان و از اصول تقویت و توسعه سازمانی است.

وی با اشاره به این که ارتقاء کیفی و کمی آموزش رمز موفقیت و ارتقاء توانمندی و کارایی کارکنان است، افزود: برای افزایش توانمندی و کارآیی کارکنان، توجه به آموزش‌های حرفه‌ای و تخصصی از جایگاه خاصی برخوردار است.

سردار میر فیضی گفت: تلفیق مولفه‌های دانش و مهارت برای نیروی انسانی بسیار حائز اهمیت است و داشتن نیروی دارای مهارت حرفه‌ای و علمی برای پلیس امری مهم و ضروری است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان این که توجه به این امر شایستگی‌ها و توانمندی‌های کارکنان را تقویت می‌کند، افزود: به منظور ارتقاء دانش و توان انتظامی کارکنان، ایجاد بستر‌های نوین آموزشی از جمله تاسیس دانشگاه علمی و کاربردی با استفاده از توانمندی‌های علمی اساتید مجرب از مهمترین مولفه‌هایی بود که مورد توجه این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به این که دانشگاه علمی و کاربردی این فرماندهی موفق به کسب رتبه برتر علمی در بین سایر دانشگاه‌های علمی و کابردی ناجا در سطح کشور شد گفت: در نهمین گردهمایی روسای دانشگاه‌های علمی و کاربردی ناجا که هفته گذشته در سالن اجتماعات ناجا برگزار شد از "دکتر خاکزادیان" رئیس دانشگاه علمی این فرماندهی قدردانی شد.

وی گفت: توجه به آموزش نقش مهمی در ارتقاء کیفی ماموریت‌ها و خدمات پلیس دارد و موجب کسب اعتماد عمومی، پاسخ به مطالبات مردمی و افزایش سرمایه اجتماعی است.

انتهای پیام/آ

کسب رتبه برتر علمی دانشگاه علمی و کاربردی انتظامی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.