فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در طول 9 ماه گذشته در این استان 25 تن مواد مخدر کشف‌شده که 450 کیلوگرم از این رقم مربوط به هرویین بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار عبدالرضا آقاخانی  امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار کرد: پیروی از ولایت‌فقیه یکی از خصوصیت‌های مهم نیروی انتظامی است؛ نیروی انتظامی کشور با همراهی با دولت‌مردان، در مبارزه با قاچاق و کالای قاچاق فعالیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: مردم یکی از سرمایه‌های بزرگ انقلاب اسلامی هستند، نیروی انتظامی همیشه این موضوع را سرلوحه خود قرار داده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: ناجا در مبارزه با مواد مخدر، 3 هزار و 500 شهید در کشور تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که سهم استان اصفهان از این تعداد هزار و 500 نفر است؛ باید به خاطر داشته باشیم امنیت و آسایش کشور مدیون خون شهدای گران‌قدر است.

وی دفاع مقدس را یک ذخیره تمام‌نشدنی دانست و گفت: استفاده از این فرهنگ که یک ذخیره تمام‌نشدنی است یکی از اولویت‌های اساسی نیروی انتظامی است؛ پیوند ناجا با ایثارگران و خانواده شهدا یک پیوند ناگسستنی است.

آقاخانی خاطرنشان کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، توجه و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و انقلابی بودن و همچنین توجه به علوم و تحقیقات برای پیشبرد اهداف ناجا، در دستور کار قرارگرفته است.

وی تصریح کرد: امروز شاهد حضور دانشجویانی از خارج کشور برای استفاده از تجربیات ایران در دانشگاه نیروی انتظامی هستیم؛ این موضوع نشان از عملکرد خوب نیروی انتظامی کشور است و جای افتخار دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به آمار کشف و ضبط مواد مخدر در استان اصفهان اذعان داشت: در طول 9 ماه گذشته در این استان 25 تن مواد مخدر کشف‌شده است که 450 کیلوگرم از این رقم مربوط به هرویین بوده است.

وی تأکید داشت: آمار کشف کالای قاچاق نیز در این مدت نسبت به گذشته حدود 200 درصد افزایش داشته است؛ به گفته مسؤولان اقتصادی، مبارزه با کالای قاچاق تأثیر به سزایی در تولید کالای ایرانی داشته است.

آقاخانی در پایان عنوان کرد: دشمنان ما در همه زمینه‌ها هجمه‌های سنگینی را علیه نظام جمهوری اسلامی شروع کرده‌اند، با درایت و هوشیاری مسؤولان، دولتمردان و دستگاه‌های دفاعی کشور، این هجمه‌ها خنثی می‌شود.

 در این آیین، پس از تجلیل از مهدی پور غلامحسین فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان کاشان، علی پور کاوه به عنوان فرمانده جدید ناجا در این شهرستان معارفه شدند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.