رئیس پلیس فتا گلستان در مورد استفاده از وای‌فای رایگان در مراکز عمومی و بین راهی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ سروان صاحبکازان رئیس پلیس فتا گلستان گفت : هموطنان عزیز سعی کنند حتی الامکان از وای‌‌فای عمومی استفاده نکرده‌ و در صورت نیاز حتماً قبل از اتصال نسبت به ایمن کردن دستگاه خود با آنتی ویروس‌های معتبر و همچنین انتقال فایل‌های مهم خود (‌عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی‌) به حافظه‌های قابل حمل اقدام کنند.  
 
وی افزود ؛همچنین نام و صحت وای‌فای ارائه شده را از مرکز خدماتی و رفاهی استعلام و مطمئن شوند که آن وای‌فای توسط همان مرکز ارائه شود.
 
وی افزود: مسافران عزیز قبل سفر نسبت به خاموش کردن وای‌فای منزل خود اقدام و در حین سفر نیز به غیر از زمان‌هایی که به اینترنت نیاز دارند نسبت به خاموش کردن وای‌فای، دیتا و بلوتوث دستگاه خود اقدام نمایند.
 
صاحبکاران در مورد رمز عبور مورد استفاده در تجهیزات رایانه ای و مخابراتی نیز گفت: کاربران باید برای بالابردن امنیت خود در فضای مجازی از پسوردهای ترکیبی (‌حروف بزرگ، حروف کوچک، اعداد و علائم‌) استفاده کنند.
 
وی در مورد دانلود همه برنامه‌های کاربردی مخصوصاً تقویم سال جدید هشدار داده و عنوان کرد:  برای دانلود موارد خود حتماً از طریق سایت‌های معتبر اقدام کرده تا در مقابل ویروس‌ها، بدافزارها، باج‌افزارها و برنامه‌های مخرب و جاسوسی در امان باشند.
 
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.