فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: تکریم و برخورد مناسب با مردم و مسافران نوروزی به همراه اخلاق اسلامی باید در اولویت کاری پلیس استان باشد.


 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردارحسین رحیمی  در چهارمین جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) ضمن بررسی عملکرد 24 ساعت گذشته قرارگاه جهت ارائه خدمات بهتر به مردم و مسافران نوروزی افزود: آبرو و شخصیت و شان پلیس زمانی است که بتواند آرامش و امنیت مردم را تامین و رضایت شهروندان را نسبت به خود جلب کند.  
 
وی ادامه داد: استقرار ایستگاه های پلیس در سطح شهر و محورهای مواصلاتی با هدف دسترسی آسان شهروندان به پلیس جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی می باشد که ما باید با مهربانی و خوش رویی پذیرای مسافران نوروزی باشیم .  
 
 سردار رحیمی اظهار داشت: طرح امنیت و آرامش باید به کمک پاسگاه های انتظامی و یگان های تکاوری با قدرت به مرحله اجرا درآید تا احساس امنیت در بین مسافران و گردشگران افزایش یابد تا بتوانند سفر خود را بدون هیچ گونه حادثه ای به پایان برسانند.
 
سردار حسین رحیمی با اشاره به کاهش 75 درصدی تصادفات فوتی در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیان داشت: تصادفات جرحی نسبت به مشابه سال قبل 10درصد افزایش داشته است که ماموران پلیس راه شمال و جنوب استان باید با حضور گسترده و با بهره گیری از تمام امکانات در محورهای مواصلاتی از روند روبه رشد تصادفات جرحی جلوگیری کنند.  
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: حضور ماموران انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در مراکز خرید و محل های پرتردد باید مشهود باشد تا فرصت را از افراد سودجو و فرصت طلب بگیرند تا شهروندان بتوانند در کمال آرامش خرید های نوروزی خود را انجام دهند و این حضور گسترده در شهر رضایت عموم مردم را در پی دارد.  
 
این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر خدمت شبانه روزی کارکنان انتظامی در طرح تعطیلات نوروزی اضافه کرد: پلیس نوک پیکان خدمت رسانی به مردم است و باید با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود خود این وظیفه مهم را انجام دهیم تا بتوانیم در برقراری نظم و امنیت پایدار استان موفق عمل کنیم .  
 
فرمانده انتظامی استان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برخورد مناسب و اسلامی با شهروندان و مسافران نوروزی افزود: نیروهای نظارتی باید به صورت شبانه روزی از یگان های انتظامی و ایستگاه های پلیس در ورودی شهرها و محور های مواصلاتی بازدید و نحوه خدمات رسانی ماموران به مسافران نوروزی را مورد ارزیابی قرار دهند تا بتوانیم با نگاهی مسئولانه و نظارت مستقیم بر عملکرد کارکنان خدمات بهتری در شان شهروندان ارائه دهیم.   
 
در پایان این جلسه معاونت ها و پلیس های تخصصی آمار و عملکرد 24 ساعته گذشته خود را تشریح و ️فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان توصیه های لازم را در خصوص اجرای بهتر ماموریت های ارائه کرد.
 
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.