مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: 300 دوچرخه با همکاری سازمان پارکها و فضای سبز در شهر نصب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی بقایی اظهار کرد: دوچرخه های قدیمی شهر برای کمک به فرهنگ دوچرخه سواری میان شهروندان و به یاد مهد قدیم دوچرخه سواری در شهر نصب شد.

وی با اشاره به اینکه 300 دوچرخه در نقاط مختلف شهر اصفهان نصب شده است، افزود: برخی دوچرخه ها از دوچرخه های فرسوده و قدیمی شهروندان و ایستگاه های دوچرخه سطح شهر و تعدادی دیگر آن نیز از سوی سازمان ساخته و در شهر نصب شده است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: دوچرخه ها با همکاری سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان گل آرایی و شهر را نونوار کرده است.

بقایی هدف از نصب دوچرخه ها را ترویج دوچرخه سواری در بین شهروندان دانست و گفت: دوچرخه از وسایل نقلیه پاک محسوب می شود از این رو استفاده از این وسیله نقلیه در داشتن هوایی پاک کمک شایانی می کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه شهر لبریز از یاد و خاطره شهدا است، گفت: حدود 7 طاقچه شهدا در دیواره های مرتفع شهر نصب شده است.

وی ادامه داد: این طاقچه ها اقشار مختلف شهدا، اعم از شهدای پزشک، مهندس ، خلبان ، شهدای مدافع حرم و ... به نمایش گذاشته شده است.
بقایی ادامه داد: 6 طاقچه صنایع دستی نیز نظیر فیروزه کوب، بشقاب مینا، سفال، قلمزن، خاتم و... در نقاط مختلف شهر نصب شد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه 13 نماد در ابعاد واقعی در شهر نصب شده که شهروندان می توانند با این نمادها عکس سلفی بگیرند، گفت: نماد عروج در اتوبان شهید خرازی، نماد مبل در خیابان شریف، نماد کوهنورد در کوه صفه، نماد مطالعه روبروی کتابخانه مرکزی، نماد خاطره شهری انتظار در چهارراه عسگریه، نماد معلم در خیابان آبشار نصب شده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار