تقویت سیاست های اقتصاد مقاومتی با تفکر بسیجی زمینه استقلال، توسعه و آبادانی ایران اسلامی را فراهم می آورد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه های نمازجمعه ساری با گرامیداشت سال اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی و اشتغال گفت : استفاده از کالای تولید داخل در کشور به یک فرهنگ باید تبدیل شود.

وی افزود : نامگذاری امسال نشانه آن است که اشتغال و تولید برای مقام معظم رهبری امری مهم است و دولت باید با تقویت سیاست های اقتصاد مقاومتی برای تقویت تولید و اشتغال گام بردارد.

امام جمعه موقت ساری گفت: شناخت و معرفت به امام عصر (عج) و ارتباط با امام زمان از مهم‌ترین مسائل برای منتظران واقعی است.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی افزود: لازم است محفل دعا برای امام زمان، صدقه دادن برای سلامتی امام عصر، خواندن آخرین آیات سوره حشر، استمرار در قرائت دعای عهد، احساس حضور امام عصر در همه جا، کسب رضایت امور برای دلشادی امام زمان، دعا کردن برای فرج ظهور، احترام به فرزندان پیامبر و سادات از سوی منتظران امام عصر صورت گیرد.

وی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و لزوم رقابت های انتخاباتی قانونمند، گفت : حضور مردم در انتخابات باعث تحکیم نظام اسلامی می شود.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه کسانی باید در انتخابات شرکت کنند که هم توان کار و هم قدرت مبارزه با فساد و تبعیض را داشته باشند،افزود : مردم باید با بصیرت به افرادی که، بیگانگان آنها را حمایت می کنند، رای ندهند.

حجت الاسلام قاسمی اعزام راهیان نور را فرصتی مناسب برای نسل جوان دانست و گفت : دشمن بعد از 8 سال دفاع مقدس تلاش کرد تا با تهاجم فرهنگی ارزشهای نظام از جمله دفاع مقدس را کمرنگ جلوه دهد، اما اعزام جوانان به مناطق جنگی توطئه های آنها را خنثی کرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.