سعیدنژاد که طی بازدیدهای دوره خود به بندر جاسک سفر کرده بود، از اعمال تخفیف پنجاه درصدی هزینه‌های ترانشیب کالا بین بندر شهیدرجایی و بنادر کوچک کشور خبر داد.

اعمال تخفیف پنجاه درصدی برای رونق ترانشیب کالا در بنادر کوچکبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سعید نژاد مدیر عامل سازمان بنادر دریانوردی که به بنادر شرق هرمزگان سفر کرده در روز نخست بازدیدهای میدانی خود از بندر جاسک پایتخت طلایی سواحل مکران بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید لایروبی حوضچه بندر جاسک و استقرار شناور ناجی را  از جمله اقدامات مطلوب سازمان بنادر در راستای رونق تجارت دریایی این شهرستان ساحلی دانست.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به شعار سال ٩٦ بعنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال،گفت :پیرو منویات مقام معظم رهبری ، این سازمان در بعد اشتغال برای رونق معیشت ساحل‌نشینان توسعه دریا محور را در دستور کار قرارداده تا بتواند همچون گذشته فعالیت‌های توسعه سواحل مکران را با شتاب بیشتری تداوم بخشد.

سعید‌نژاد توسعه گردشگری دریایی را به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های مهم سازمانی برای ایجاد اشتغال پایدار برشمرد و اظهارداشت : در منطقه شرق هرمزگان جاذبه‌های گردشگری  زیبایی همچون تالاب آذینی و... وجود دارد که امکانات ایمنی لازم به‌همراه آموزش خدمه شناورها و استقرار غواص و همیاران ناجی فراهم شده تا هموطنان از تجربه سیر دریایی ایمن در سواحل مکران بهره‌مند شوند.

معاون وزیر راه وشهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود از اعمال تخفیف پنجاه درصدی هزینه‌های بندری و حقوق و عوارض گمرکی برای رونق ترانشیب کالا بین بنادر بزرگ همچون بندر شهیدرجایی و بنادر کوچک کشور سخن گفت.

شایان ذکر است بازدید از تالاب بین‌المللی خور آذینی ، بندر چند منظوره سیریک ، بندر تیاب و همچنین بررسی میدانی نحوه خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی در بنادر سه گانه شهید حقانی ، شهید ذاکری قشم و هرمز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده روز دوم سفر مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی به استان هرمزگان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار