رئیس پلیس راه استان اصفهان از کاهش 38 درصدی میزان تصادفات با پایان موج اول سفرهای نوروزی و شروع موج دوم سفرها در جاده های برون و درون شهری استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین پورقیصری  افزود: با شروع سفرهای نوروزی از 27 اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین امسال، آمار تصادفات در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

وی گفت: اکنون ترافیک پرحجم و سنگینی در راه های اصلی این استان وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه همه محورهای استان هم اینک باز است و مشکلی در آنها وجود ندارد افزود: با شروع موج دوم سفرهای نوروزی، ترافیک پرحجم در همه ورودی و خروجی های استان وجود دارد.

سرهنگ پورقیصری با بیان اینکه بیشترین تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است، از رانندگان و مسافران خواست با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و با سرعت مطمئنه برانند و از رانندگی حین خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان افزود: استراحت کوتاه 15 دقیقه ای در محل مناسب بعد از دو ساعت رانندگی و همچنین پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، ضامن سفر بی خطر مسافران است.

وی بدون اشاره به تعداد تصادفات رخ داده در این مدت گفت: شلوغ ترین و پرحجم ترین مسیر در این مدت، مسیر مورچه خورت به سمت اصفهان، آزاده راه معلم و مسیر اصفهان به سمت شهرکرد بود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.