طرح پیاده راه گذر نوروز از امروز در زنجان کلید خورد.

صفوی مدیر فرهنگی، اجتماعی شهرداری زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، با اشاره به اینکه طرح پیاده راه گذر نوروز تا ساعت 24 روز 10 فروردین ادامه دارد گفت: گذر نوروز همانند سال گذشته در حد فاصل سبزه میدان تا میدان انقلاب اجرا می شود .

این مقام مسئول در ادامه گفت : ترویج فرهنگ پیاده روی، استفاده از دو چرخه و وسایل حمل و نقل عمومی در ترددهای شهری و همچنین استفاده شهروندان و مسافران نوروزی از خیابان بدون خودرو، بدون آلودگی و بدون سر و صدا است.

وی افزود: بازار بزرگ زنجان ، مسجد جامع و مسجد خانم در این مسیر قرار گرفته است که مسافران علاوه بردیدن این اماکن تاریخی می توانند دراین مسیر پیاده روی داشته باشند و از برنامه های این طرح استفاده کنند.

مدیر فرهنگی، اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به محدوده ترافیکی در حد فاصل خیابان امام ، سبزه میدان و میدان انقلاب گفت: همانند سایر گذر ها برای عبور خودروها مسیر های جایگزین در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در این 3 روز خیابان فردوسی تا انقلاب بسته و خیابان زینبیه غربی و خیابان سعدی وسط از تقاطع زینبیه غربی و شرقی تا میدان انقلاب نیز 2 طرفه می شود همچنین خیابان طالقانی حد فاصل سبزه میدان تا خیابان زینبیه از جنوب به شمال یک طرفه می شود.


انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
شهرداری بی سلیقه زنجان با بنرهای امام حسین و شهدا چادر آش خوری راه انداخته ، بنر میدزدن