تیم ملی فوتبال افغانستان در نخستین دیدارش در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا در مقابل تیم فوتبال ویتنام به مساوی رضایت داد.

ملی‌پوشان افغانستان مقابل ویتنام به تساوی تن دادند
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال افغانستان در نخستین دیدارش در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا در مقابل تیم فوتبال ویتنام به مساوی رضایت داد.
 
تیم‌های فوتبال افغانستان و ویتنام از ساعت 18:30 به وقت کابل در ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه تاجیکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک دو تیم به کار خود پایان داد.
 
افغانستان در این مسابقه با ترکیب، اویس عزیزی، شریف محمد، کنشکا طاهر، حسن امین، میلاد انتطار، بنیامین نجم، فرشاد نور، اباسین علی خیل، امید پوپلزی، میلاد سالم و زبیر امیری وارد میدان شد.
 
البته فیصل شایسته کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان نیز به دلیل مصدومیت این دیدار حساس را از دست داد. بازی در 15 دقیقه اول در کنترل ویتنام بود و این تیم توانست نبض بازی را در دست بگیرد تا این که در اواسط نیمه اول افغانستان به بازی مسلط شد، اما هر دو تیم در نیمه اول در خلق موقعیت ها بروی دروازه‌ها موفق نبودند.
 
در شروع نیمه دوم بازیکنان ویتنام که چندین فرصت گلزنی را ایجاد کرده بودند از توپ برگشتی ضربه آزادی که به ثمر رساندند، موفق به باز کردن دروازه اویس عزیزی شدند.
 
پس از این گل افغانستان حملات افغانستان به روی دروازه ویتنام شدت یافت تا این که حسن امین کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان که در این بازی نمایش خیر کننده ای داشت با شوتی زیبا توپ برگشتی از سوی مدافعین ویتنام را وارد دروازه حریف کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.
 
افغانستان به زدن این گل دوباره فرصت باز کردن دروازه ویتنام را داشت، اما در نهایت دیگر توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم به تساوی یک بر یک در گام نخست این رقابت ها رضایت دادند.
 
نورالله امیری. مصطفی آزادزوی و خیبر امانی به ترتیب تعویضی های افغانستان در این مسابقه بودند.در پایان نیز اویس عزیزی دروازه بان تیم ملی فوتبال افغانستان به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.
 
دیدار تیم های افغانستان و ویتنام با حضور 2500 تماشاگر افغان در ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه برگزار شد. افغانستان در دومین دیدارش در این مسابقات در ماه جون به مصاف تیم فوتبال کامبوج میرود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار