مسئول کمیته انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان از جمع آوری 4هزار و 460 چادر مسافرتی در سطح شهر اصفهان خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی کاظمی اظهار كرد: از ابتداي نوروز تاكنون در شهر اصفهان با 137 نفر از كليد به دستان كه اقدام به عرضه منازل غير مجاز و خارج از ضابطه مي كردند، برخورد شده است.

وي تصريح كرد: با توجه به نظارت ها و برخورد با کلید به دستان منازل استیجاری غیر مجاز، اکنون تعداد تخلفات کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

مسئول کمیته انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: در اين مدت 46 نفر از متكديان نيز از سطح شهر اصفهان جمع آوري و تحويل مركز فضيلت بهزيستي شدند.

وي به جمع آوری چادرهایی که به صورت غیر مجاز در پارکهای شهر نصب شده بود اشاره کرد و گفت: کمیته قضايي و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان از 26 اسفندماه تاكنون 4هزار و 460 چادر از سطح شهر جمع آوري كرده كه اكثر آنها از پارك هاي ناژوان، صفه، حاشیه زاينده رود و ديگر پاركهاي سطح شهر بوده است.

كاظمي با بيان اينكه در اين مدت 487 نفر دست فروش نيز از سطح شهر اصفهان جمع آوري شدند، يادآور شد:  اين آمار جدا از فعاليت هاي روزمره مجموعه همكاران در مديريت پيشگيري و رفع تخلفات شهرداري اصفهان است كه همزمان وظايف ذاتي اين ستاد را از جمله جمع آوري و پاكسازي معابر از سد معبر، پيشگيري از تخلفات ساختماني و غيره، دنبال مي كنند.

وي تاكيد كرد: سعي ما اين است كه شهري پاك را براي شهروندان و ميهمانان نوروزي مهيا كنيم.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.