نماینده معاونت بهداشتی در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه از انجام 12 هزار و 940 مورد بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیروس وجدانیان نماینده معاونت بهداشتی در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه با بیان اینکه تاکنون سه هزار و 832 مورد بازید نیز از اماکن عمومی صورت گرفته است، گفت: همچنین بازرسان بهداشت محیط با انجام 762 مورد بازدید از اماکن بین راهی، تلاش خود را برای تامین سلامت مسافران نوروزی در استان فارس انجام می دهند.
 
وجدانیان با اشاره به هزار و 703 مورد بازدید از سامانه آبرسانی در استان و 356 مورد بازدید از مراکز عرضه قلیان، ادامه داد: در طی این ایام، 13هزار و 190 کیلوگرم ماده غذایی غیربهداشتی و یا تاریخ مصرف گذشته نیز معدوم شده، 66 مرکز به مراجع قضایی معرفی شده و 19 مرکز نیز به دلیل رعایت نکردن بهداشت تعطیل شده است.
 
وی افزود: کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ابتدای برنامه سلامت نوروزی تاکنون به 731 مورد شکایت مردمی رسیدگی کرده اند.
 
وجدانیان در خصوص آمار فعالیت های بهداشت محیط در 24 ساعت گذشته نیز از انجام 542مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و معدوم سازی 280کیلوگرم ماده غذایی غیربهداشتی خبر داد.
 
نماینده معاونت بهداشتی در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه با بیان اینکه دیروز هفت مرکز متخلف در زمینه رعایت بهداشت به مراجع قضایی معرفی شده اند، تصریح کرد: در هشتمین روز از نوروز به 21 مورد شکایت مردمی رسیدگی شده است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار