جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: تامین نظم و امنیت جامعه نیازمند برنامه ریزی جامع در زمینه های مختلف فرهنگی ،اجتماعی و منطبق با نیاز جامعه است.

امنیت، بستر ساز موفقیت است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ علیرضا رزمی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت مطلوب امنیت در استان بوشهر، اظهار داشت: امنیت استان بوشهر هم اکنون در حدی است که مردم و مسئولان آن در این حوزه دغدغه ای جدی ندارند و چنانچه امنیت دچار خدشه شود تمام شاخص های توسعه و پیشرفت نیز با مشکل مواجه می شوند.

وی وجود امنیت را بستر ساز موفقیت ها دانست و گفت: تامین نظم و امنیت جامعه نیازمند برنامه ریزی جامع در زمینه های مختلف فرهنگی ،اجتماعی و منطبق با نیاز جامعه است.

رزمی اظهار داشت: امروز مردم باور دارند که پلیس در زمینه راهنمایی و رانندگی، کشف جرائم و انضباط اجتماعی خوب عمل می کند و این مهم را بطرز مطلوبی حس می کنند.

وی با تاکید بر اصل شایسته سالاری در ناجا عنوان کرد: امروز نقش کارکنان در تصمیم گیری ها مهم، سازنده و تاثیر گذار است و این یک طرفیت ارزشمند برای ناجاست که همواره به استفاده از آن اهتمام جدی داریم.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.