رئیس پلیس پیشگیری استان بوشهر خواستار ایجاد امنیت پایدار در سطح بانک‌ها از طریق به‌کارگیری نگهبانان در شعب و امور پول رسانی شد.

افزایش ضریب امنیت پایدار بانک‌های استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حمید رضا خضری تنگستانی صبح پنجشنبه در نشست تعاملی روسای حراست بانک‌های استان بوشهر اظهار داشت: پلیس بوشهر خواستار امنیت پایدار در سطح بانک‌های استان است که این مهم با مشارکت روسا و کارکنان بانک محقق می‌شود.

وی اضافه کرد: بانک‌ها جزو نقاط مهم محسوب می‌شوند که لازم است امنیت آنها به طور کامل برقرار شود و مسئولان حراست بانک‌ها برای تداوم این مقوله باید موضوعات امنیتی را به صورت روزانه به روسای شعب بانک‌ها آموزش دهند چرا که استمرار این مهم در پیشگیری از وقوع سرقت‌ها تاثیر بسزایی دارد.

خضری ضمن اعلام توصیه‌ها و هشدارهای حفاظتی اظهار داشت: حساسیت بانک‌ها از نظر احتمال سرقت بسیار بالا است و موارد امنیتی بایستی با دقت لازم انجام شود.

رئیس پلیس پیشگیری استان بوشهر تاکید کرد: باید بدانیم که مواردی از جمله حمل و جابجایی پول نقد با تدابیر امنیتی و ارتقای کیفیت تصاویر دوربین‌های مداربسته و حفاظت فیزیکی در ارتقای ضریب امنیتی بانک‌ها تاثیر بسزایی دارد.

وی بیان داشت: در سال جدید مقرر است همه شعب بانک‌ها به ترتیب اهمیت اولویت‌بندی و با انعقاد قرارداد و استقرار نگهبان در شعب بانک‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.