مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از افزایش 35 درصدی پذیرش مهمانان نوروزی تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علیرضا نخعی با بیان این که تا پایان روز نهم فروردین تعداد 16هزار و 680 خانوار در ستادهای تکریم نوروزی استان پذیرش و اسکان یافته اند،اظهارکرد: از ابتدای فعالیت ستادهای تکریم مهمانان نوروزی استان تا کنون افزایش 35 درصدی پذیرش مهمانان نوروزی را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش  تصریح کرد :پیش بینی می شود تا پایان فعالیت ستادهای تکریم مهمانان نوروزی استان قریب به 250 هزار نفر روز پذیرش و اسکان داده شوند.

نخعی افزود: 350 نفر از همکاران در سراسر استان، نوروز و تعطیلات نوروزی خود را به هموطنان فهیم و عزیزمان که این استان را برای سفر انتخاب نموده اند؛ هدیه کرده اند.

وی با اشاره به ادامه فعالیت ستادهای تکریم مهمانان نوروزی تا پایان تعطیلات نوروزی، گفت: در سایر ایام تعطیلات و به ویژه تابستان نیز این کار استمرار خواهد  داشت.

نخعی ادامه داد: در نهمین روز از بهار96 تعداد 620 خانوار در قالب 3هزار و104 نفر و 10 هزار و 864 نفر روز در ستادهای تکریم استان اقامت داشته اند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار